Jak stworzyć zwycięską strategię marketingową dla branży Ślubnej?

Tworzenie Zwycięskiej Strategii Marketingowej dla Branży Ślubnej wymaga uwzględnienia 6 obszarów, na których warto skupić uwagę, które pozwolą Ci
zbudować dochodową markę ślubną!

Wprowadzamy w życie 6 przykazań (6P) zwycięskiej strategii marketingowej:

1P- Mindset

Umysł – Myśli od nich zależy co kreujemy w życiu. Jeżeli chcesz naprawdę coś w swoim życiu zmienić, to praca nad Twoim sposobem myślenia to podstawa.

Człowiek ma zdolności umysłu – kreowania własnej rzeczywistości – mamy wybór.

Od Ciebie zależy, czy zostajesz po stronie ignorancji, czy idziesz po swoje cele i stajesz po stronie wiedzy.

  • Ignorancja – brak wiedzy, rozwoju, życie w pozycji ofiary
  • Wiedza – ciągły rozwój, inwestowanie w siebie i podnoszenie swoich kompetencji i wartości na rynku usług ślubnych

Uczucie jest sekretem. Myśli – Uczucia – Działanie 

Nasz mózg działa na dwóch systemach operacyjnych.

  • System przetrwania – to automatyczne reakcje, upraszczanie, a w związku z tym szybkie podejmowanie decyzji
  • System geniuszu – myślenie, wnioskowanie, analizowanie, kreowanie i tworzenie hipotez.

Znajdź swój czas, jaki jest Ci potrzebny do wdrożenia zmiany. I nie przestawaj wdrażać, aż ten czas nie minie.

2 P – Marka, czyli Twoje DNA marki

Określenie DNA marki pozwala na ustalenie jej celów, wartości i tożsamości, co przekłada się na lepszą komunikację z klientami i lepsze dopasowanie oferty do ich potrzeb. Wpływa także na budowanie lojalności i przywiązania do marki.

  • Profilowanie klienta – Grupa docelowa i poziom świadomości Twojego potencjalnego Klienta.
  • Wyróżniki – które wyróżnią Twoją markę na tle konkurencji.
  • Obietnica – to zobowiązanie, jakie marka składa swoim klientom.
  • Rola – określenie roli marki w życiu klientów. To, jak marka może pomóc klientom, jakie problemy rozwiązuje i jakie potrzeby zaspokaja.
  • Misja – krótki i zwięzły opis celu i powodu istnienia marki.
  • Wizja – długoterminowy cel marki.

3 P – Marketing

Marketing – pokaż się światu, zwiększ widoczność w sieci i wyznacz ramy dla rynkowych działań Twojego biznesu, abyś mogła osiągnąć zadowalające cele biznesowe. 

1. Lejki marketingowo – sprzedażowe – część ścieżki klienta, która sprawia, że klient właśnie z Tobą chce współpracować

2. Twoja widoczność w sieci –  jak sprawić, aby więcej osób zauważyło Twoje usługi ślubne?

Ten punkt obejmuje także współpracę z innymi biznesami w okolicy, wspomniany wcześniej B2B (Business to Business) albo warsztaty dla klientów na temat produktów, usług, wprowadzenie bonifikaty pt. „poleca się znajomego” np. specjalna 20-procentowa zniżka na usługi, promowanie swojej firmy w lokalnej prasie czy telewizji.

3. Ścieżki klienta w praktyce – czyli Twoja lista punktów styku z Twoim klientem. 

Utwórz stronę internetową, blog lub sklep online, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej. Wykorzystaj także media społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram czy Pinterest, aby budować społeczność, dzielić się inspiracjami i promować swoje usługi.

Bierz i organizuj udział w wydarzeniach i targach ślubnych: Uczestnictwo w targach ślubnych lub organizowanie własnych wydarzeń związanych z branżą ślubną może przynieść wiele korzyści. Pozwala to na bezpośrednie spotkanie z potencjalnymi klientami, nawiązanie relacji, prezentację swoich usług i zdobycie większej widoczności.

Bierz i organizuj udział w wydarzeniach i targach ślubnych: Uczestnictwo w targach ślubnych lub organizowanie własnych wydarzeń związanych z branżą ślubną może przynieść wiele korzyści. Pozwala to na bezpośrednie spotkanie z potencjalnymi klientami, nawiązanie relacji, prezentację swoich usług i zdobycie większej widoczności.

 4 P Sprzedaż

Zarabiaj tyle, na ile zasługujesz – jak zwiększyć sprzedaż?

1. Model High Ticket –  który odmieni Twoje życie na zawsze

2. Skrypty sprzedażowe – efektywna i powtarzalna sprzedaż

3. Obiekcje – czeklisty – odpowiedzi na najczęstsze obiekcje klientów

4. Pytania pogłębiające w sprzedaży

5. Techniki sprzedaży, perswazji

6. Skuteczny Testymonial

 5 P Klient. Obsługa klienta.

Mój Klient to podstawa – czyli “doskonała obsługa Klienta”. Zdobądź zaufanie klientów, buduj lojalność i zyskaj pozytywne opinie.

1. Najważniejsze procesy w Twoim biznesie.

2. Rodzaje osobowości klientów i co ich motywuje do zakupu?

3. Proces obsługi zlecenia od A do Z.

4. Umowa – która daje Tobie gwarancję usługi, bezpieczeństwo w Twoim biznesie i zapewni wysoką jakość obsługi i przewagę konkurencyjną. Klientowi zapewnia komfort i spokój oczekiwania na wymarzony dzień ślubu.

 6 P Usługa/produkt

Tajemnica zyskownych firm zawarta jest w jednym zdaniu.
Trzeba wiedzieć, CO się sprzedaje, KOMU się sprzedaje i PO CO się sprzedaje?

1.Lista rzeczy, na czym możesz zarabiać – ułożona w drzewo produktowe, pozwala Ci zorientować się, czy wszystko, na czym MOŻESZ zarabiać, jest tym na czym Chcesz zarabiać.

2. Drzewo produktowe – to ubezpieczenie na gorszy czas, bufor na wypadek przestoju na rynku, zabezpiecza Twój portfel.

3.Opis produktu, usługi – niekończąca się lista gotowych tematów do budowania komunikacji z klientem

Potrzebujesz pozyskać więcej klientów w swoim biznesie i więcej zarabiać. Mieć mocną pozycję na rynku i nie martwić się o konkurencję, inflację, kolejną pandemię czy inne kryzysy – stać się po prostu silną marką! Nie chcesz już gonić za klientami, zaniżać swoich cen, żeby tylko coś sprzedać.

Nie wiesz, od czego zacząć. Chciałabyś ogarnąć ten marketing w poukładany sposób. Zacząć publikować treści, które nie tylko zbierają lajki, ale w końcu przynoszą nowych klientów. Potrzebujesz stworzyć system, który będzie pracować dla Ciebie.

Mentoring jest dla Ciebie, jeśli chcesz ruszyć z miejsca, wzmocnić swoją markę i zacząć tworzyć skuteczną komunikację.

Nie musisz już działać metodą prób i błędów i być wiecznie niezadowolona z braku efektów, ponieważ jesteś w doskonałym miejscu, bo jako Twoja mentorka, będę dla Ciebie idealnym wsparciem.

Gotowa na wspólną pracę nad Twoim sukcesem?

Jestem Tu dla Ciebie, stale się rozwijam i poszerzam ofertę po to, by pomagać Ci, jeszcze lepiej.

Zwycięską strategię 6P, wprowadzisz do swojej firmy, biorąc udział w 12 tygodniowym mastermind – Program Rozwoju Biznesu Ślubnego AED!
Prowadzę zapisy na edycję jesienną, która rozpocznie się we wrześniu. Zapisz się już teraz, by zapewnić sobie miejsce, ilość osób biorących udział jest ograniczona.

Aplikuj do Mastermind poprzez ankietę:

> ZAPISUJĘ SIĘ, TEGO POTRZEBUJĘ <

Podobne wpisy